Projekt implementace Document Management System na platformě ELOenterprise. Společnost má k dispozici systém, který jí pomáhá spravovat, archivovat a bezpečně ukládat digitalizované dokumenty, a také zefektivňuje vnitřní komunikaci mezi pracovníky jednotlivých oddělení a poboček. Nedílnou součástí je elektronický proces schvalování dokumentů, který zrychluje a zprůhledňuje všechny procesy ve společnosti. Systém DMS ELO umožnil společnosti v rámci jejího růstu velmi rychle asimilovat nově akvírované společnosti a pobočky do procesu obvyklých v mateřské firmě. Značně se urychlil i samotný proces zapojení nových společností do výrobního procesu (možnost ihned vystavovat objednávky, smlouvy, schvalovat faktury atd.). Díky využívání celé řady modulů jsou procesy ve společnosti OMEXOM rychlé, přehledné a efektivní.

Případová studie v PDF
  • Kategorie:

    • DMS ELO

    Dovednosti:

    • DMS ELO
    • MS SQL
    • Helios
    • SAP