Správa dokumentů v logistice
Systém pro správu dokumentů pomáhá v mnoha odvětví, jako je zdravotnictví, finance, výroba aj. V logistice hraje významnou roli přístup k dokumentům s možností s nimi pracovat. Bez pořádného systému pro zpracování dokumentů firmy nejen riskují svůj čas, ale i peníze. Podle statistik je z hlediska mzdových nákladů 10-11x dražší získat ztracený dokument než vytvořit nový. Ztracené nebo chybně uložené dokumenty nejsou tak neobvyklé, mohou tvořit 3-8% z celkového toku dokumentů (zdroje statistik: Xsoftware.com).
V logistice je na prvním místě nutnost dodat zboží včas. Klienti očekávají včasné dodaní zejména pokud firma pracuje s rychle kazícími potravinami nebo léky vyžadujícími zvláštní dodací podmínky. Pro tento účel je nenahraditelné přijetí spolehlivého systému správy dokumentů s upozorněním v reálném čase.
Poslední období přineslo z důvodu koronavirové krize do kdysi zavedeného světa logistiky a dopravy trochu chaosu. V důsledku světové pandemie byly logistické společnosti nuceny přehodnotit své obchodní procesy, aby se přizpůsobily novým podmínkám. Správa dokumentů byla jedním z aspektů, které vyžadovaly zvýšenou pozornost. Např. eliminace papírových dokumentů je opatření, které může pomoci snížit počet fyzických kontaktů mezi dodavateli a zákazníky a urychlit četné procesy spojené s přepravními operacemi.
Reference DMS/ECM v logistice
Využití ELO ECM Suite
Document Management System ELO je možné využít v jakémkoli oboru podnikání. Není specializovaný na konkrétní sektor, přizpůsobí se všem oborům. Více naleznete v referencích.
- Digitalizace ve zdravotnictví
- Automobilový průmysl
- Potravinářský průmysl
- Výrobní průmysl
- Bankovnictví a pojišťovnictví
- Doprava a logistika
- Služby, reality a development
- Průmysl a energetika
- Digitalizace stavebních úřadů
Kontaktní formulář
Zajímáte se o řešení pro digitalizaci? Pro více informací nás kontaktujte.