Společnost OMEXOM má k dispozici systém, který jí pomáhá spravovat, archivovat a bezpečně ukládat digitalizované dokumenty, a také zefektivňuje vnitřní komunikaci mezi pracovníky jednotlivých oddělení a poboček. Nedílnou součástí je elektronický proces schvalování dokumentů, který zrychluje a zprůhledňuje všechny procesy ve společnosti. Díky využívání celé řady modulů jsou procesy ve společnosti OMEXOM rychlé, přehledné a efektivní.
Správa dokumentů DMS / ECM v energetice
Systém ELO umožňuje společnosti v rámci jejího růstu velmi rychle fúzovat nové společnosti a pobočky do procesu obvyklých v mateřské firmě. Značně se urychlil i samotný proces zapojení nových společností do výrobního procesu (možnost ihned vystavovat objednávky, smlouvy, schvalovat faktury atd. Více o projektu v případové studii.
Systém správy dokumentů ELO
jako základ firemní prosperity
Dodané agendy
faktury, objednávky, smouvy a dalších 10+ agend
Doplněné o
napojení na SAP a propojení s účetním systémem.
Napojení DMS / ECM na SAP
Společnost OMEXOM je mezi našimi zákazníky unikátní, jako zcela bezpapírová firma. Veškeré firemní aktivity vznikají v ELO. Všechny dokumenty jsou bezpečně archivovány.
Případová studie ke stažení
-
Dovednosti:
- Obsahuje případovou studii