Cílem bylo zautomatizovat firemní procesy, zefektivnit práci s dokumenty, urychlit schvalovací procesy, vytěžovat faktury a především zajistit maximální bezpečnost archivovaných dokumentů. Banka CREDITAS implementovala systém pro správu dokumentů ELO, který jim veškeré požadavky splňuje, včetně napojení do interního účetního systému a doplňkového modulu s funkcí platebního kalendáře.
Bezpapírová kancelář v bance / bankovnictví
Management má nyní celkový přehled nad tokem všech dokumentů. Řešení umožnilo doložit veškeré akce a změny probíhající u jednotlivých dokumentů a zprůhlednit tak zpracování dokumentů v Bance CREDITAS. Více o projektu v případové studii.
Systém správy dokumentů ELO
pro celkem 40 uživatelů
Dodané agendy
objednávky, dodavatelské faktury (včetně schválení)
Doplněné o
zajištění maximálního zabezpečení archivu
Vytěžování dat z přijatých faktur
Vytvořili jsme prostředí pro zefektivnění práce s fakturami a objednávkami včetně schvalovacích procesů. Veliký důraz byl kladen na bezpečné archivování dokladů.
Případová studie ke stažení
-
Dovednosti:
- Obsahuje případovou studii