Společnosti Unibail-Rodamco Česká republika, působí na trhu realit a nemovitostí, nové řešení DMS pomáhá spravovat a bezpečně archivovat digitalizované dokumenty a zefektivňuje vnitřní komunikaci a procesy společnosti. Cílem bylo zavedení systému správy dokumentů pro usnadnění práce s dokumenty, vytvoření centrálního úložiště dokumentů pro všechny pobočky, zrychlení běžné administrativy optimalizace vnitřních procesů společnosti. Nyní jsou dokumenty všech obchodních center přehledně na jednom místě. Pro tento projekt, systém pro správu dokumentů, byla využita technologie ELO.
DMS jako elektronická správa dokumentů pro realitní kanceláře a nemovitosti
Součástí řešení je také napojení systému na informační systém datových schránek, pro přijímání a odesílání datových zpráv přímo z prostředí DMS. Datové schránky a možnosti automatizace a napojení jsou detailněji probrány v sekci správa firemní korespondence včetně ukázky.Více o projektu v případové studii.
Systém správy dokumentů ELO
jako přehledný strukturovaný archiv datových schránek, smluv a korporátních dokumentů
Dodané agendy
smlouvy, nájemní smlouvy, objednávky a další související dokumenty jednotlivých nákupních center
Doplněné o
datové schránky
Přehledná správa nemovitostí a realit
Vytvořili jsme centrální úložiště s přístupy k dokumentům ze sídla společnosti a z jednotlivých nákupních center. Vytvořili jsme strukturovaný archiv s agendami smluv, objednávek a korporátních dokumentů jednotlivých poboček. K jednotlivému obchodnímu případu patří nespočet dokumentace, která je nyní přehledně strukturovaná s možností rychlého vyhledávání.
Případová studie ke stažení
-
Dovednosti:
- Obsahuje případovou studii