Mějte datové schránky pod kontrolou
ELO zajišťuje příjem a odesílání dokumentů prostřednictvím datové schránky. Dokáže obsluhovat více datových schránek najednou. V případě integrace jsou další aplikace informovány, že dorazila nová pošta přes datové schránky. Více o správě datových schránek naleznete v sekci správa firemní korespondence, kde je navíc přidána emailová pošta a fyzická korespondence. Jaké jsou výhody datových schránek a proč je zpracovávat v rámci DMS ELO? Odpovědi naleznete v článku.
Ukázka zpracování datových zpráv
Jak zpracování firemní korespondence probíhá? Níže krátká ukázka v prostředí ELO ECM Suite.
Správa datových schránek v ELO ECM Suite
Podrobné reference společnosti EXON + případové studie ke stažení naleznete v sekci reference.
Funkcionality DMS/ECM ELO
ELO podporuje práci s elektronickými podpisy, časovými razítky a pečetěmi. ELO se tak může stát zcela důvěryhodným archivem pro vaše dokumenty. ELO podporuje např. datové schránky či přímou konverzi dokumentů do PDF/A. Základem celého řešení je ELO ECM Suite.
Kontaktní formulář
Zajímáte se o řešení pro digitalizaci? Pro více informací nás kontaktujte.