Digitalizace a zpracování došlé pošty pro ZAPA BETON
Betonářská společnost ZAPA BETON od roku 2011 využívá služby společnosti EXON pro každodenní zpracování došlé pošty. Denně je na P.O. BOXu převzata doručená fyzická pošta včetně pošty doporučené. Dokumenty jsou roztříděny a digitalizovány (přijaté faktury a ostatní dokumenty) a odeslány v balíčcích do vytěžovacího nástroje. Data jsou následně nejpozději ve 13:00 h exportována do mateřské společnosti.
Zpracování došlé pošty na denní bázi
Zpracování došlé pošty probíhá ve velmi krátkém čase od přijetí. Každý den do 13. hodiny jsou data digitálně exportována zákazníkovi.
- P.O. Box – vyzvednutí fyzických dokumentů
- Příprava před skenováním
- Označení dokumentů
- Skenování
- Kontrola a vytěžení faktur
- Export dat zákazníkovi
Každý den probíhá vyzvednutí došlé korespondence na pobočce České pošty, včetně doporučené.
Rozešití a roztřídění dokumentů dle typu: přijatá faktura a jiná korespondence.
Pro automatizovanou digitalizaci jsou jednotlivé dokumenty odděleny čárovými kódy a QR kódy, aby systém rozpoznal začátek a konec dokumentu (faktura + příloha).
Digitalizace probíhá na velkokapacitních skenerech. Systém díky přiloženým QR kódům automaticky rozdělí dokumenty, které spolu souvisí.
Po naskenování probíhá vizuální kontrola. Následně jsou data exportována do vytěžovacího nástroje, kde jsou faktury automaticky rozpoznány vytěžovacím nástrojem.
V dalším kroku jsou data (skeny + metadata) předána zákazníkovi. V tomto případě nahrány přímo do DMS systému zákazníka. Naskenované dokumenty jsou poté archivovány v popsaných boxech. Zákazník přibližně 1x měsíčně roztříděné dokumenty vyzvedne.
Outsourcing digitalizace
Digitalizační centrum zpracovává denně komerční i historické dokumenty na moderních technologiích skenerů i2S a specializovaných softwarových nástrojů.
V kostce
- Spolupráce od roku 2011
- Roční zpracování > 250 tis. faktur
- Export dat do 13 h každý pracovní den
- Vytěžení dat z faktur
Výhody outsourcingu digitalizace
- Úspora nákladů na pořízení a servis velkokapacitních dokumentových skenerů a doprovodného software.
- Úspora času a lidských zdrojů na rutinní činnosti.
- Snížení nákladů na zpracování dokumentace.
- Centralizace dat na jednom místě.
- Snížení chybovosti přepisu dat na minimum díky automatickému vytěžení (OCR software).
- Možnost integrace do ERP, DMS/ECM, CRM, účetních či jiných systémů.
- Přísné respektování platných právních úprav.
- Zodpovědnost za dodržování termínu a požadovanou kvalitu předaných dat je na straně dodavatele.
Jak probíhá zpracování došlé korespondence
Od převzetí, třídění dokumentů k samotnému skenování.
Chcete digitalizovat i Vaší došlou poštu?
Kromě došlé pošty digitalizujeme knihy, plakáty, výkresy, archivy, aktuální či historické předlohy různých formátů a velikostí. Pro delší zprávy a přílohy můžete využít email: .
Mohlo by se vás také zajímat
Jaký je rozdíl
mezi OCR a ICR?
OCR (optical character) a ICR (intelligent character) systémy se využívají pro vytěžení dat - tvorbu textové vrstvy.
Proč vytváříme nad skeny textovou vrstvu?
Cílem je zdlouhavě nehledat v naskenovaných dokumentech, ale nacházet rychle konkrétní slova.
7 důvodů, proč si nechat digitalizovat dokumenty
Digitalizace formou služby přináší nespočet výhod. 7 výhod outsourcingu digitalizace.
Více článků od společnosti EXON