DMS konference: Document Management Conference 25.5.2021
25. května 2021 proběhla konference pod názvem "Document Management Conference" pod záštitou společnosti ELO Digital Office Česká republika. Jako silný partner společnosti ELO Digital Office a partner této akce jsme na konferenci prezentovali příspěvek na téma: "Digitální kancelář v praxi".
Od legislativy elektronických dokumentů přes praktickou ukázku
Konference proběhla v čase od 9:00 do 12:00. Proběhlo celkem 5 přednášek. První příspěvek, kterému se věnoval pan Robert Piffl, se týkal především legislativní části problematiky elektronických dokumentů. Proč je zapotřebí se o digitalizaci zajímat a jaké otázky bychom si měli stanovit, než začneme systém DMS/ECM využívat? Další téma se opíralo o mobilní verzi digitální kanceláře "kancelář v kapse", které se věnoval pan Edgar Grasl z ELO Digital Office GmbH. Dalšími příspěvky byla témata vytěžování dat, digitální kancelář v praxi a integrace DMS/ECM v IT prostředí.
Jak vypadá digitální kancelář v praxi?
V rámci našeho příspěvku pod názvem "Digitální kancelář v praxi" jsme na praktické ukázce představili digitální kancelář pro agendy: faktury, smlouvy a objednávky, které se nachází u většiny našich zákazníků.
Společně s kolegy z konzultantského týmu jsme připravili interaktivní ukázku, ve které jsme názorně představili příběh, jak dokumenty systémem prochází. V rámci ukázky faktur jsme samozřejmě nemohli vynechat vytěžování dat.
Jak navíc využít potenciál DMS/ECM?
Zároveň jsme příspěvek doplnili o další možnosti, které DMS/ECM v řešení na míru nabízí, např. personalistiku (ukázky žádosti o dovolenou či pracovní cestu), helpdesk apod. Představili jsme především nadstavbu DMS/ECM ELO na technologii webových aplikací v prostředí standardizovaných řešení. Nicméně stejné řešení lze aplikovat do klasického prosteřdí ELO. Více v záznamu příspěvku níže.
Jak probíhaly přípravy konference?
Připravili jsme ukázku trochu rebelsky, abychom vnesli do světa DMS/ECM něco jiného. Společně s kolegy konzultanty jsme vytvořili příběh, kam jsme zakomponovali všechny TOP3 agendy: objednávky, smlouvy a faktury. A hlavně. Vše jsme vytvářeli vlastními silami. Díky kolegům konzultantům jsme vše zvládli. Režie se chopili Dominik Zemko a Václav Šimkanin. Ondra Trnka v pozici kameramana. Scénáře se ujal Petr Polanský. Hereckou ikonu ztvárnil Roman Klenovec a v roli účetní se objevila Petra Kolegarová. Všem kolegům velký dík!
Natáčeli jsme i v naší kuchyňce.
Podívali jsme se blíže do naší webové aplikace, kde jsme si ukázali, jak pracovat s úkoly např. v objednávkách. Řešení je zcela responzivní, tedy přizpůsobí se displeji mobilního zařízení.
Fakturace na základě smlouvy musí být autentická. Papírová forma faktury je stále aktuální, tak jsme ji do ukázky zakomponovali :). Po naskenování je proces schvalování totožný.
Poslední krok je v rukou ředitele společnosti, který schválí dodavatelskou fakturu. Vidí všechny dokumenty pohromadě, provázané a bezpečně uložené.
Jak mít vše pohromadě, provázané a bezpečně uložené jsme si ukázali v posledním záběru se všemi účastníky.
Záznam z DMS konference 2021
20ti minutový záznam z online konference "document management conference" na téma "digitální kancelář v praxi" si můžete prohlédnout níže. Praktická ukázka DMS/ECM řešení je v první části příspěvku.