Digitalizace faktur s DMS/ECM ELO
Digitalizace faktur pomocí DMS/ECM řešení přináší organizacím řadu výhod, včetně snížení nákladů, zvýšení produktivity, eliminaci chyb, rychlý přístup k informacím, zlepšení transparentnosti, efektivní archivaci dat, ohleduplnost k životnímu prostředí a zajištění bezpečnosti dat. Toto řešení zjednodušuje a zefektivňuje proces správy faktur a přispívá k celkovému zlepšení výkonnosti organizace.
Digitální faktury z DMS/ECM řešení také umožňují organizacím rychleji a efektivněji reagovat na změny v obchodním prostředí a lépe splňovat právní a regulační požadavky týkající se uchovávání dokumentů. To vede k zlepšení celkového procesu správy faktur a posiluje konkurenceschopnost organizace na trhu.
Správa přijatých faktur ve významných institucích
Jak to funguje v praxi? Níže jsou vybraní 3 zákazníci, kde je problematika elektronické správy přijatých faktur detailněji popsaná. Více referenčních projektů naleznete v sekci reference.
Funkcionality DMS/ECM ELO
ELO podporuje práci s elektronickými podpisy, časovými razítky a pečetěmi. ELO se tak může stát zcela důvěryhodným archivem pro vaše dokumenty. ELO podporuje např. datové schránky či přímou konverzi dokumentů do PDF/A. Základem celého řešení je ELO ECM Suite.
Kontaktní formulář
Zajímáte se o řešení pro digitalizaci? Pro více informací nás kontaktujte.