»»»

Správa dokumentů ve službách a realitách

Správa dokumentů ve službách a realitních společnostech přináší jitotu a pořádek. DMS ELO je symbolem jasně definované struktury dokumentů, absolutního přehledu všech dat, kterých v rámci např. realitních služeb enormní množství. Ke každému produktu se váže obrovské množství dokumentů, které je nutné držet pohromadě. Zároveň mít k nim přístup kdykoliv a odkudkoliv. Např. při přípravě podkladů na audit.


Podrobné reference společnosti EXON + případové studie ke stažení naleznete v sekci reference.

Využití ELO ECM Suite

Document Management System ELO je možné využít v jakémkoli oboru podnikání. Není specializovaný na konkrétní sektor, přizpůsobí se všem oborům. Více naleznete v referencích.

Krátké představení poslání DMS ELO, funkcionalit a uživatelského rozhraní.

Elektronická správa faktur, smluv a objednávek v praktické ukázce.
EXON rady a tipy.
Více zajímavých článků naleznete v radách a tipech.

Kontaktní formulář

Zajímáte se o řešení pro digitalizaci? Pro více informací nás kontaktujte.